Українська мова

Дистанційне навчання з 30.05.2022р.- 03.06.2022р .

  Четвер 02.06.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

Вівторок  31.05.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

Понеділок  30.05.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

Дистанційне навчання з 23.05.2022р.- 27.05.2022р .

П'ятниця  27.05.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

 

 Четвер 26.05.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

Вівторок  24.05.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

 Понеділок  23.05.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

Дистанційне навчання з 16.05.2022р.- 20.05.2022р.

Четвер 19.05.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією


Вівторок 17.05.2022р.

Аналіз діагностувальної роботи 

Перевіряємо диктант на помилки!
Зайченя

Тато приніс Сашкові мале зайченя. Таке лякливе!

Чомусь весь час ховається у пазуху і все нюхає. Хлопчик його дуже полюбив. Годував і піклувався про нього.

Дома у Сашка були ще собака Сніжко та кіт Мурчик. Вони подружилися із зайченям. 


Понеділок 16.05.2022р.

Діагностувальна робота №8: Диктант



МОЛОДЦІ!

Дистанційне навчання з 09.05.2022р.- 13.05.2022р.

П'ятниця 13.05.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

Четвер 12.05.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

Вівторок 10.05.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

Понеділок 09.05.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

Дистанційне навчання з 02.05.2022р.- 06.05.2022р.

Четвер 05.05.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

Вівторок 03.05.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

Понеділок 02.05.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

Дистанційне навчання з 25.04.2022р.- 29.04.2022р.

П'ятниця 29.04.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

Четвер 28.04.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

Вівторок 26.04.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

Понеділок 25.04.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)

Дистанційне навчання з 18.04.2022р.- 22.04.2022р.

Четвер 21.04.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)

 

Вівторок 19.04.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)

 

 Понеділок 18.04.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

 

 Дистанційне навчання з 11.04.2022р.- 15.04.2022р.

П'ятниця 15.04.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

 

 Четвер 14.04.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)

 

 Вівторок 12.04.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)

 

 Понеділок 11.04.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)

 

Дистанційне навчання з 21.03.2022р.- 08.04.2022р.

Четвер 07.04.2022р.

Діагностувальна робота №7. Списування.

Природа – наш дім

У різні пори року приємно побувати у лісі, на полі, біля річки. Милують око різноколірні квіти на лузі. Корисно вдихати чисте повітря соснового лісу. Чудово відпочити на березі стрімкої річки.

Але всього цього може не бути. Люди знищують ліси, забруднюють річки, руйнують гнізда птахів або знищують рідкісних диких тварин. Зупиніться, люди! Не знищуйте природу! Вона – наш дім!

Вівторок 05.04.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)

 


 Понеділок 04.04.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)

 

 П'ятниця 01.04.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

 

 Четвер 31.03.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)

 

 Вівторок 29.03.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)

 

 Понеділок 28.03.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)

 


Четвер 24.03.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)

 

 

Вівторок 22.03.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)

 



 Понеділок 21.03.2022р.

1. Попрацюйте за презентацією

 


 Дистанційне навчання з 24.02.2022р.

П'ятниця 25.02.2022р.

Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок за темою "Дієслово"

1. Попрацюйте за презентацією.

 

 Четвер 24.02.2022р.

Діагностувальна робота №6. Диктант.

1. Диктант пишемо на аркушах.

2. Напишіть диктант за відео.


 

Дистанційне навчання з 19.11.2021р.

Вівторок 23.11.2021р.

Апостроф. Написання апострофа в словах.

Дослідження мовних явищ. Вимова і написання слова п'ятниця. 

1. Попрацюйте з презентацією



Понеділок 22.11.2021р.

Практичне засвоєння і вдосконалення  нормативної вимови дзвінких приголосних  у кінці слова і складу.

1.Попрацюйте з презентацією 

 



 П'ятниця 19.11.2021р.

Правильна вимова та написання слів із 
дзвінкими приголосними в кінці слова й складу.
Вимова та написання сполуки будь ласка.

1.Попрацюйте з презентацією 

   



 П'ятниця 30.04.2021
Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв.
Закріплення вмінь писати вивчені букви.
1. Працюємо за презентацією

2. Працюємо в зошиті ст. 44-45


Читаю українську народну казку.
Розігрування епізодів української народної казки "Рукавичка".
1. Повторне читання казки "Рукавичка" ст. 86-87


2. Розподіл ролей  й розігрування сценок про те, як у рукавичку потрапили кабан і ведмідь.

3. Розповідь казки частинами.

Четверг 29.04.2021
Доповнення незавершених речень.
Складання розповіді про своє місто за поданим планом.

І. Артикуляційні вправи.(усно)

1. Чистомовка.

Ла-ла-ла – молоко пила.

Ло-ло-ло – ідемо в село.

Лу-лу-лу – йдемо по селу.

Ли-ли-ли – липки попили.

Лі-лі-лі – рученьки малі.        


2. Гра „Добери слова”.(письмово)

До початку слова учні повинні підібрати продовження.

Наприклад :  ла(мпа), ві(тер)…

Ла…, ло…, ле…, ли…, лі….

     

3. Звуковий аналіз слів: Ліна, лила. (письмово)


Фізкультхвилика « Ми йдемо полювати на лева»

«Ми йдемо полювати на лева! (впевнений хід по колу).
 Не боїмося нікого! (заперечу вальні рухи руками).
 Ой, а це що? Це болото! Чав! Чав! Чав! (хід, високо піднімаючи коліна).
 Ой, а це що? Це море! Буль! Буль! Буль! (імітація плавання)
 Ой, а це що? Це поле! ТУП! ТУП! ТУП! (гучне тупотіння)
 Ой, а це що? Такий великий, такий пухнастий, такий м’якенький (показують , який)
 Ой, так це ж лев! (показують, як злякалися, далі рухи повторюються)
 Побігли додому! Через, поля! ТУП! ТУП! ТУП!
 Через моря! Буль! Буль! Буль!
 Через болото! Чав! Чав! Чав!


4.   Робота над реченнями.(письмово)

Читання речень (доповнення незавершених).

Прийшла весна.

З’явилися перші…( квіти).

Навколо зеленіє  молоденька … ( травичка).

         Гарно співають у садах …( пташки). 


5.Складання розповіді про місто (письмово)

План

1.    Назва міста.

2.    Де знаходиться.

3.    Яке місто?

4.    Чи любиш ти своє місто?За що?


Дякую за роботу!

Читаю українську народну казку.

"Рукавичка"(українська народна казка).

І. Ознайомлення учнів із темою і метою уроку.

 — Нині в нас урок про українську народну казку. Чи знаєте ви, хто створює народні казки? Чи хтось знає автора народної казки? Ніхто не знає. Народну казку створює сам народ. Створює і розповідає казку своїм дітям. Часто перед сном. А діти виростають і цю саму казку розповідають своїм дітям, а ті також виростають і розказують її своїм дітям. 

— Сьогодні ми будемо читати з вам українську народну казку «Рукавичка». Ось послухайте її. 


ІІ. Ознайомлення з  народною казкою «Рукавичка» (с. 86-87). 

— Поміркуйте і скажіть, чому ми можемо назвати її казкою. Учні розповідають, що тут тварини між собою розмовляють. А це може бути тільки в казках. 


ІІІ. Самостійне читання учнями казки. 

— Назвіть дійових осіб у цій казці. Скільки їх усього? 


ІV. Підготовка до розповіді казки учнями. 

— Пригадайте, хто першим знайшов загублену дідом рукавичку? А тепер послідовно називайте інших тварин, які просилися в рукавичку. Про що запитувала кожна тварина, коли підходила до рукавички? Промовте це запитання за жабку, промовте це за зайчика, промовте за лисичку. Молодці. 


Вівторок 27.04.2021
Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення.
Складання розповіді про школу.
1. Працюємо за презентацією.
працюємо в звичайному зошиті


2. Складіть розповідь про школу (5-8 речень) 
працюємо в звичайному зошиті.
Читаю лічилки. Л.Вознюк "Раз, метелик, два жучок...".
О.Сенатович "Місяць жмурить...". С.Шаповалов "Десять, дев'ять, вісім, сім..."

Працюємо в підручнику ст. 84-85




Понеділок 26.04.2021
Читаю і слухаю дитячі пісні
І. Ознайомлення учнів із темою і метою уроку. 
— Нині, діти, наш урок присвячено українській народній пісні для дітей. Український народ славиться своїми піснями. А для дітей він створив прекрасні пісні, найпершими з яких ви слухали ще в колисці, коли були маленькими, — це колискові пісні. 

ІІ. Слухання української народної пісні «Ходить сон коло вікон» у виконанні народної артистки України Ніни Матвієнко. 
— Чи чули ви цю пісню від рідних? 
— Які слова в пісні вам особливо подобаються? 

ІІІ. Опрацювання текстів українських пісень для дітей — виразне читання. 
1. Самостійне читання дитячої народної пісні «Два півники» (с. 82). 
— Чи подобаються вам ілюстрації до цієї пісеньки? 
— Давайте разом зі мною наспіваємо пісню «Два півники». 

2. Учитель пропонує учням підготуватися й прочитати заклично, весело народну дитячу пісню «Вийди, вийди, сонечко» (с. 83). 

ІV. Підсумок уроку. Пропоную вивчити напам’ять пісню, яка найбільше сподобалася, проспівати її вдома з родиною.

П'ятниця 23.04.2021
Читаю і відгадую загадки. Загадки. 
Опрацювання текстів "У лісовій школі", "Солодке слово".  РДК№14
І. «Читаю і відгадую загадки» (с. 80).

1. Робота над загадкою про равлика. 
— Отже, нині ми будемо вчитися читати й розгадувати загадки. 
 Як бачите, «Буквар» пропонує три загадки, які склали для дітей українські письменники. Прочитайте самостійно загадку, яку склав поет Петро Ребро. Чи здогадалися, про яку тваринку ця загадка? Яка тваринка носить на собі свою хатку, у яку ховається під час небезпеки і на ніч? 
Учні міркують і пригадують, хто на собі носить свою хатку, у який ночує (равлик). Розглядають цю тваринку на малюнку. 

2. Виразне читання загадки  учнями. 

3. Читання загадки Лесі Вознюк про зайчика. 
— Чи знаєте, яка тварина, що живе в лісі, узимку змінює свою сіру шубку на білу? Ну звичайно, це заєць.

4. Виразне читання загадки  учнями. 
Робота над дотриманням паузи перед знаком тире. 

5. Робота над загадкою Марії Пономаренко про білочку. 
Читання загадки вголос  учнями.
ІІ. Ознайомлення учнів із тим, що для відгадування кожної загадки треба орієнтуватися на слова, які допомагають знайти відгадку. 

— Які слова в загадці допомогли дізнатися, що це про білочку? (Червонясту шубку має; великий хвіст). 

Так само учні називають слова, які допомогли їм відгадати інші загадки. 

— Отже, що важливо для того, аби відгадати загадку? (Треба добре знати найголовніші ознаки предмета).
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ІІІ. Опрацювання жартівливих текстів «У лісовій школі» та «Солодке слово» (ст. 81). 
— Прочитайте текст «У лісовій школі» і поміркуйте над тим, де ж був зайчик, який сказав учительці Сові, що він до школи не прийшов.  
 
— Аналогічно проводитися робота над текстом «Солодке слово», у якому замість слова бджола Ведмедик промовив слово із трьох літер — мед.

IV. Робота з дитячою книжкою.
Перегляньте відео.

Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом.
Робота з деформованим текстом. 
1. Складіть правильно речення і запишіть у звичайний зошит.

2. Робота в друкованому зошиті ст.43



Четверг 22.04.2021
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви.
Опрацювання вірша Б.Заходера "Буква"Я"".
1. Робота в підручнику ст.76-79



Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту.
Побудова і записування речень.
1. Робота в друкованому зошиті ст.41-42
Біля друкованих літер ми пишемо прописні літери.

2. Робота в звичайному зошиті.
Складіть 3 речення з будь-якою тваринкою з зошиту на ст.41-42.

Вівторок 20.04.2021
Закріплення звукових значень вивчених букв.
Опрацювання віршів М.Хоросницької 
"Я навчився вже читати...", 
В.Зорик "Книжка".
1. Опрацювання віршів М.Хоросницької  "Я навчився вже читати...",  В.Зорик "Книжка".

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Закріплення вмінь писати вивчені букви.
Написання буквосполучень та речень. 
Вибірковий диктант
1. Виписати слова з буквою «б».
 
 Василь і Борис – брати. Василь – робітник. Його брат – школяр. Сьогодні вони були у театрі.

2. Виписати слова з буквою «й». 
 
Мама заварила чай. З вулика вилетів рій. Діти піймали зайчика. Марійка читала байку. У гайку співав соловей.

3. Записати у дві колонки слова:1)із твердим [ц ]; 2) із м’яким [ ц` ]. 

 Цибуля, цілий, суниця, цегла, концерт, палець.


Понеділок 19.04.2021
Закріплення вмінь писати вивчені букви.
Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
1. Спишіть текст в звичайний зошит


П'ятниця 16.04.2021
Написання складів та слів з апострофом. 
1. Перегляньте відео.

 Всі слова з апострофом в відео записати в звичайний зошит.


2. Робота в зошиті ст.40

Закріплення звукових значень вивчених букв. 
Опрацювання тексту " Як ми виграли комп'ютер".
1. Опрацювання тексту "Як ми виграли комп'ютер"



Четверг 15.04.2021
Закріплення вмінь писати вивчені букви. 
Письмо під диктування.
1. Працюємо в звичайному зошиті.

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. 
Опрацювання тексту Д.Чередниченка "П'ятеро" 
і вірша Н.Гуркіної "Маю десятьпальців я..."
1. Послухайте вірш про цей знак у нашому українському письмі: 
Є у нашім алфавіті знак 
Апостроф (’) — 
дивний знак. 
Дуже схожий він на кому, 
тільки пишеться в словах. 
Тож такі слова, як м’ята, 
в’юн, прислів’я, дев’ять, п’ять 
без апострофа не зможеш 
ти ніколи написать. 
2.У цих складах апостроф показує, що букви я позначає два звуки — [йа]. 

3. Звуко-буквений аналіз слів м’яч, п’ять з орієнтацією на схеми під малюнками в «Букварі» (с. 72). Знаходження слів м’яч і п’ять на сторінці «Букваря», читання їх. 

4. Читання слів у стовпчиках (с. 72) за зразком, поданим учителем.

5.Опрацювання текстів для закріплення умінь читати слова з апострофом. Читання тексту Дмитра Чередниченка «П’ятеро» (с. 72). 

6.Читання вірша Наталі Гуркіної «Маю десять пальців я» (с. 72).  Вивчення вірша напам’ять. 
7. Опрацювання вірша «Пальчики» (с. 73). 
1). Самостійне читання вірша. 
2). Робота над виразністю читання.
3). Підписування учнями назв пальчиків на обведеній власній руці.



Вівторок 13.04.2021
Закріплення вмінь писати вивчені букви.
Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
1. Спишіть текст в звичайний зошит

Закріплення звукових значень вивчених букв.
Опрацювання тексту "Дзюдо".
1.Ознайомити з діяльністю спортивної секції із дзюдо у процесі опрацювання тексту «Дзюдо» (с. 70–71).


Понеділок 12.04.2021
Закріплення звука [дж], буквосполучення "дж". 
Опрацювання тексту "Цілющі джерела".

1. Для засвоєння учнями способу позначення на письмі звука [дж] корисним буде слухання і повторення такого вірша: 
Буква Д і буква Ж 
подружились дуже вже. 
Завжди поруч, завжди разом — 
не розводять своїх рук 
й позначають злитий звук — [дж]. 

2.Читання  учнями тексту "Цілющі джерела" (с. 69). 



П'ятниця 09.04.2021
Звук [дж], позначення його буквосполученням "дж". 
Опрацювання вірша Н.Забіли "Джміль".
1.Читання складів і слів зі звуками [дж](с.68)
2.Читання  учнями вірша Н.Забіли "Джміль" (с. 68). 
Відпрацювання правильного вимовляння слів зі звуками [дж].
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. 
Побудова і записування речень. Словниковий диктант. 
1. Робота в зошиті ст.39
ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА
2. Словниковий диктант (в звичайному зошиті)
Ліс, сад, дуб, поле, гай, мишка, лист, рік, сон, гриб, лан, лин, сом, сум, син, дощ, дим.


Четверг 08.04.2021
Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз']. 
Опрацювання вірша Грицька Бойка "Горобець" 
та оповідання "Лісовий майстер" (за Ю.Старостенком). РДК №13
1. Розвиток мовлення. Бесіда за малюнком (с. 67) про «лісового лікаря» — дятла. 
Під час бесіди з’ясовуємо, яку користь приносять дятли лісу, чому їх називають лісовими санітарами.

2. Читання складів і слів зі звуками [дз], [дз’]. 
Читання  учнями вірша Грицька Бойка «Горобець» (с. 67). 
Відпрацювання правильного вимовляння слів зі звуками [дз], [дз’]. 

3. Опрацювання тексту «Лісовий майстер» (с. 67). 
1. Самостійне напівголосне читання тексту учнями. 
3. Розподіл ролей (дятел, сойка, автор) і підготовка до читання тексту в особах. 
4. Читання тексту в особах. 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
                                      

4. Робота з дитячою книжкою

1) Словникова робота
— Скажіть, будь ласка, чи знаєте ви, що означає слово фіранка? Це слово може вживатися в значенні занавіски, тюлю.
Отже, фіранка — це занавіска, тюль.

— Чи є у нас у класі фіранки? Скільки їх? А у вас удома?

2) Коротка підготовка учнів до сприймання змісту вірша. 

— Сьогодні ви слухатимете вірш, який написала дитяча поетеса Тамара Коломієць. Послухайте і скажіть, про кого в ньому йдеться.

3) Читання вірша вголос 

Будівельники-бобри
Добре працювали —
У бору для дітвори
Школу будували.
І таку звели, що й ну! —
Подивитись варто:
І вікно на всю стіну,
І колоди-парти.
Дятел дзьобом-долотом
Потрудивсь на ґанку.
Павуки усі гуртом
Виплели фіранку.
Приволік ведмідь старий
Стіл-пеньок високий.
— Ну, — сказав до дітвори, —
Почнемо уроки!
Повсідалась малишня
На колодах проти пня.
Сам ведмідь ступив на пень,
Лоб кошлатий витер
І промовив: — Добрий день! —
Візьмемось до літер!
Намалюю на пеньку,
Щоб завчить могли ми,
По боках — по стояку,
Гойдалку між ними.
Хто цю літеру не зна,
Вчіть обов’язково:
Це вона розпочина
Всім відоме слово.
Між словами усіма
Що найголовніше —
Кицька лапу підніма:
Це звичайно, миша!
Морква, квапиться зайча —
З грядки соковита,—
Ведмежа із-за плеча:
Мед, — бурчить сердито.
Білченя ж мале-мале
В лопушку-панамі,
Хоч соромилось, але
Вимовило: — Мама!
— Мама! — крикнули малі
Якнайголосніше —
На усій-усій землі
Слово наймиліше!
Засміявсь ведмідь: — Воно!
Вивчили, нівроку… —
От і все. Дзвенить дзвінок
З першого уроку.
У квача гайда гулять
Поміж стовбурами.
Світить сонце між гілляк.
Ждуть додому мами.

Цей вірш має назву «Наймиліше слово». Автор вірша Тамара Коломієць.


4) Відтворення прослуханого. Бесіда

— Про кого йдеться у вірші?
— Де вчаться звірі?
— Хто будував лісову школу?
— Хто сплів фіранку?
— Яке наймиліше слово у кицьки?
— А у зайчати, ведмежати, білченяти?
— Чи погоджуєтесь ви з думкою білченяти?
— Чому мама — наймиліше слово?

Закріплення вмінь писати вивчені букви. 

1. Спишіть текст в звичайний зошит



Вівторок 06.04.2021
Звуки [дз], [дз']. Позначення їх буквосполучення "дз". 
Опрацювання вірша А.Зарудного "Дзвіночки".
1. Підготовка до ознайомлення з новим звуком. 
1. Спостереження за вимовлянням звуків [дз], [дз’]. 
— Чим користується дятел, «лікуючи» дерева? (Дзьобом). 
— Який перший звук ми вимовляємо і чуємо у слові дзьоб? (Вимовити звуки [дз], [дз’]). 
2. Повний звуковий аналіз слів дзоб, дзиґа. 
Звертаємо увагу учнів на те, що для умовного позначення звуків [дз], [дз’] уживається один значок — рисочка або дві рисочки. 
— Усім вам доводилося чути, як уночі дзижчить комар, що випадково потрапив у кімнату. 
Послухайте жартівливий вірш про комара: 
— Дз-дз-дз! — дзижчить комар 
— Це читає він буквар. 
За комариком і діти 
вимовляють звук цей злито. 
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

2. Читання складів і слів зі звуками [дз], [дз’]. 
1. Читання складової таблиці в «Букварі» зі звуком [дз] (с. 66). 
2. Читання слів.
— Послухайте, як я читаю слова зі звуком [дз’], і скажіть, якими буквами в них треба позначити м’якість цього звука: ґедзь, дзюркоче, дзінь-дзінь, дзявкає. (Буквами ь, ю, і, я). 
3. Читання слів у стовпчиках у «Букварі». 
4. Читання  учнями вірша Анатолія Загрудного «Дзвіночки» (с. 66). 
Відпрацювання правильного вимовляння слів зі звуками [дз], [дз’]. 

3.  Підсумок уроку. 
Пропоную навчитися читати вірш Анатолія Загрудного «Дзвіночки» швидко, як скоромовку.
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. 
Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.  
1. Перегляньте відео.
2. Робота в зошиті ст.38


Понеділок 05.04.2021
Закріплення вмінь писати вивчені букви.
Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
1. Робота в зошиті ст.36 
(Друковані слова і речення пишемо прописними літерами)
2. Виконайте пальчикову гімнастику
3. Робота в зошиті ст.37
(Друковані слова і речення пишемо прописними літерами)


П'ятниця 02.04.2021
Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. 
1. Робота в зошиті ст.35
Після 5 рядочку зробити пальчикову гімнастику

Закріплення звукових значень вивчених букв.  Скоромовки.
Опрацювання тексту "Фунікулер у Києві".
1. Звернути увагу учнів на можливість зіставлення ( підручник с. 64) вимовляння звука [ф’] і звукосполучення [хв’] у словах фізкультура та хвіст.
 2. Ознайомлення учнів із текстом «Фунікулер у Києві». (підручник ст.65)
1) Розгляд фотоілюстрацій київського фунікулера. 
2) Коротка розповідь  про цей вид транспорту з опорою на відомості, подані в тексті. 
3) Ознайомлення учнів із текстом. 
4) Словникова робота. Дітям пояснити слова Поділ, Поштова площа, Михайлівська площа, Володимирська гірка. 

Четверг 01.04.2021
Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. 
1. Робота в зошиті ст. 34
Після 5 рядочку зробити пальчикову гімнастику

Закріплення звукового значення букви "еф". 
Опрацювання вірша за В.Кравчуком і тексту "Виставка малюнків".
       І. Вправи на закріплення звукового значення букви Ф. 
1. Артикуляційна зарядка: 
а) вимовляння за кимось складів-злиттів у різному темпі: фа, фо, фи, фу, фі, фе; 
б) поперемінне вимовляння складів: хва — фа, хви — фи, хві — фі тощо; 
в) промовляння скоромовки: Федір світлу фарбу взяв й нову шафу фарбував. 
2. Читання слів, поданих у стовпчиках (підручник с. 62). 
До поданих слів добираємо різні завдання наприклад: 
-прочитати слова, які починаються буквою Ф; 
-які закінчуються буквою Ф; 
- слова із двох складів; 
-слова із трьох складів; 
-слова з наголосом на останньому складі; 
-назви кольору; 
-назву взуття і т. ін.
Звертається увага на пом’якшений звук [ф’] перед [і]. 
       ІІ. Читання вірша за Василем Кравчуком про футболістів Федора та Фелікса (підручник с. 62). 
1. Самостійне напівголосне читання учнями вірша. 
2. Відповідь на запитання за змістом вірша та висловлювання поради хлопчикові Федору. 
       ІІІ. Опрацювання тексту «Виставка малюнків» (підручник с. 63). 
1. Ознайомлення з текстом: учень читає вголос. 
2. Розглядання малюнків і зіставлення інформації про них у тексті з підписами під ними. 


Вівторок 30.03.2021
Закріплення вмінь писати вивчені букви. 
1. Спишіть текст в звичайний зошит.

ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА
2. Складіть речення за малюнком і запишіть в зошит.

Звук [ф], позначення його буквою "еф". Опрацювання вірша Л.Кондрашенко "Жираф".

І. Підготовка до ознайомлення учнів із новою буквою. 

1. Артикуляційно-слухові спостереження. 

— Послухайте невеликий вірш і скажіть, який звук найчастіше в ньому повторюється (підручник с. 60). 

http://yakistosviti.com.ua/userfiles/image/qr-bukvar/12.wav 

2. Спостереження за артикуляційними особливостями звука [ф]. 

— Подивіться уважно і прислухайтесь, як я вимовляю звук [ф]. (Слід мати на увазі, що під час вимовляння нижня губа притискується до верхніх зубів, цю перешкоду розриває струмінь повітря, утворюючи шум, без будь-якого голосу.) 

3. Звуковий аналіз слова фонтан за малюнком на слух з орієнтацією на звуко-складову схему. (підручник ст.60)

ІІ. Ознайомлення із буквою Ф, ф. 

1. Звук [ф] позначається буквою «еф». (Показуємо букву). Велика й мала букви мають однакову графічну будову. 

— З яких елементів складається буква «еф»? (Із двох півовалів і прямої палички між ними). 

2. Розглядання букви Ф, виготовленої з різних матеріалів, побаченої художником у формі складених ножиць і ключа. 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ІІІ. Закріплення звукового значення букви Ф, ф. 

1. Читання обернених складів із буквами на позначення всіх голосних звуків та прямих складів злиття типу ПГ на табличці, «запропонованою» жирафою. 

2. Читання стовпчиків слів із буквою Ф (підручник с. 60). 

Пояснення або уточнення значення окремих слів (фен, фінал, фініш, фінік, фікус). 

3. Вибіркове читання слів за орієнтиром, поданим учителем: 

— слова зі сполученням букв Ф та О; 

— слова зі сполученням букв Ф та А тощо. 

IV. Опрацювання жартівливого вірша Людмили Кондратенко, пода ного на контурі зображення жирафи (підручник с. 61).


Понеділок 29.03.2021

Закріплення звукових значень вивчених букв. 
Загадки на згадку 

1. Прочитайте вірш Марії Познанської 

«Що сказав мені лелека». 

Довгу зиму жив лелека 

У далекій стороні. 

А тепер вернувсь здалека 

І таке сказав мені: 

«У краю тім — вічне літо 

І нема снігів, зими, 

Та свою країну, діти, 

Найщиріше любим ми. 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

2. Опрацювання тексту "Удома краще" за Т.Волгіною (підручник ст.59)

3. Читання загадок

— Перша загадка української поетеси Тамари Коломієць має назву «Кмітливим для початку».

• Кмітливим для початку
Загадую загадку:
Про корабля, що плава
По вкритій чистій лаві,
По білій полотнині,
По праній сорочині
І прямо, і навкіс.
Рівняє складки носом.
А хто ж його матроси?
Про них говорять скрізь:
Трудівники відомі —
І кожна річ у домі
До себе кличе їх.
Це — десять майструвальників,
Старальців-помагальців
На двох руках твоїх.
Ти ж, правда, знаєш всіх?

— А ось — загадка від Грицька Бойка.

Попелясто-зозулястий,
Забіяка він горластий.
З червоною бородою…
Йде поважною ходою.
Носить гордо співунець
На голівці гребінець.

— Загадка Василя Шаройка має назву «Дивний м’яч».

• Дідусь Матвій
Маленькій Зіні
Купив м’яча у магазині.
Той м’яч —
Великий та рябий…
Таким не грають футболісти.
Дивися, Зіно,
Не розбий.
В обід його
Ми будем їсти.
Хай здогадається читач,
Як називається той м’яч.


П'ятниця 22.01.2021

Рукописна велика буква Г. Вживання великої літери в іменах.

1. Перегляньте відео.

2. Написання великої букви Г. (зошит ст.3.)
3. Виконайте пальчикову гімнастику.
Звук [ґ], буква Ґ, ґ. Скоромовки. Виразне читання віршів. 

1. Слухання вірша Володимира Верховеня «У ґави свято» з аудіозапису (підручник ст. 8). 
  • Назвіть слова зі звуком [ґ], які ви почули: аґрус, ґанок, ґедзь, ґуля, ґрунт та ін.
2.Опрацюйте звуковий аналіз слів ґава, аґрус з опорою на предметні малюнки й звукові схеми в «Букварі» (підручник ст. 8). 
3. Читання складів і слів із літерою Ґ (підручник ст.8).
Зверніть увага дітей на те, що звуки [ґ] і [к] вимовляються в тому самому місці — глибоко в горлі. Але звук [ґ] — з голосом, а звук [к] — без голосу, глухо. 
4.Опрацювання скоромовок зі словами, у яких є звук [ґ]. Учні обирають собі одну зі скоромовок, щоб вивчити напам’ять (підручник ст. 9). 

5.Виразне читання віршів (підручник ст. 9). 
6. Прослухайте українську народну казку І.Франка "Лисичка-кума".

Четвер 21.01.2021

Рукописна мала буква г. Списування речення.

1.Перегляньте відео. 
2.Написання маленької букви г. (зошит ст.2.)
3. Виконайте пальчикову гімнастику.
Закріплення букви Гг, її звукового значення. Текст "Конкурс у класі".
1.Подивись відео.

2. Читання слів у колонках (підручник ст.6.)

3. Вибіркове читання слів:
  • слова, які відповідають на питання що?;
  • слова, які відповідають на питання що робити?;
  • жіночі імена;
  • чоловічі імена;
  • назва найвищої гори в Українських Карпатах.
4. Опрацювання тексту "Конкурс у класі" (підручник ст. 7.)
5. Словникова робота: з'ясування значення слів конкурс, приз.
  • Конкурс — змагання, яке дає змогу виявити найгідніших із його учасників або найкраще з того, що надіслане на огляд.
  • Приз - нагорода переможцеві в якому-небудь змаганні.
6. Вибіркове читання.Знайти у тексті й прочитати речення:
  • хто зліпив смугастого тигра;
  • хто зліпив білого голуба;
  • хто зліпив барвистого папугу;
  • хто став переможцем у конкурсі.

Вівторок 19.01.2021

Закріплення вмінь писати вивчені букви.

1. Навести всі літери, які були вивчені. (зошит Частина 2.)


2. Виконати пальчикову гімнастику.

Звук [г]. Позначення його буквою Г, г.
3.Слухання вірша з аудіозапису (підручник ст. 4.)

4. Розглядання букви Г,г, виготовленої з різниз матеріалів. Утворити свою букву. (підручник ст. 4.)

5. Читання складів із буквою Г ( прямих і обернених з орієнтацією на стрілочки), поданих папугою в таблиці. 
(підручник ст. 4.)

6. Читання слів з буквою г. 
(підручник ст. 4-5.)

7. Виразне читання вірша Алли Свашенко про грім і зливу. (підручник ст. 5.)

 Понеділок 18.01.2021

Знову в класі ми всі разом!

1. Розглядання ілюстрації (підручник ст. 3)

  • Про що розповідають діти одне одному, зустрівшись після канікул?
  • Чи видно, що вони скучили за класом, за школою?
2.Слухання вірша Марії Чумарної "Ми весело святкували" з аудіозапису 
(підручник ст. 3)

  •  Чи кому з вас вдалося колядувати. Якщо так, поспілкуйтеся з батьками і розкажіть, що вам найбільше сподобалося.







Комментариев нет:

Отправить комментарий

Головна сторінка

                              3-Б клас Змішане навчання 2025 - 2026 н.р. Посилання на гугл клас. https://classroom.google.com/c/Nzc0MTYxOTcz...