Дистанційне навчання з 30.05.2022р.- 03.06.2022р .
Четвер 02.06.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Вівторок 31.05.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Понеділок 30.05.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Дистанційне навчання з 23.05.2022р.- 27.05.2022р .
П'ятниця 27.05.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Четвер 26.05.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Вівторок 24.05.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Понеділок 23.05.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Дистанційне навчання з 16.05.2022р.- 20.05.2022р.
Четвер 19.05.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Тато приніс Сашкові мале зайченя. Таке лякливе!
Чомусь весь час ховається у пазуху і все нюхає.
Хлопчик його дуже полюбив. Годував і піклувався про нього.
Дома у Сашка були ще собака Сніжко та кіт Мурчик. Вони
подружилися із зайченям.
Дистанційне навчання з 09.05.2022р.- 13.05.2022р.
П'ятниця 13.05.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Четвер 12.05.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Вівторок 10.05.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Понеділок 09.05.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Дистанційне навчання з 02.05.2022р.- 06.05.2022р.
Четвер 05.05.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Вівторок 03.05.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Понеділок 02.05.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Дистанційне навчання з 25.04.2022р.- 29.04.2022р.
П'ятниця 29.04.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Четвер 28.04.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Вівторок 26.04.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Понеділок 25.04.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)
Дистанційне навчання з 18.04.2022р.- 22.04.2022р.
Четвер 21.04.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)
Вівторок 19.04.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)
Понеділок 18.04.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Дистанційне навчання з 11.04.2022р.- 15.04.2022р.
П'ятниця 15.04.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Четвер 14.04.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)
Вівторок 12.04.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)
Понеділок 11.04.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)
Дистанційне навчання з 21.03.2022р.- 08.04.2022р.
Четвер 07.04.2022р.
Діагностувальна робота №7. Списування.
Природа – наш дім
У різні пори року приємно побувати у лісі, на полі,
біля річки. Милують око різноколірні квіти на лузі. Корисно вдихати чисте
повітря соснового лісу. Чудово відпочити на березі стрімкої річки.
Але всього цього може не бути. Люди знищують ліси,
забруднюють річки, руйнують гнізда птахів або знищують рідкісних диких тварин.
Зупиніться, люди! Не знищуйте природу! Вона – наш дім!
Вівторок 05.04.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)
Понеділок 04.04.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)
П'ятниця 01.04.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Четвер 31.03.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)
Вівторок 29.03.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)
Понеділок 28.03.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)
Четвер 24.03.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)
Вівторок 22.03.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
(Хто не має друкованого зошита, завдання писати в звичайному зошиті)
Понеділок 21.03.2022р.
1. Попрацюйте за презентацією
Дистанційне навчання з 24.02.2022р.
П'ятниця 25.02.2022р.
Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок за темою "Дієслово"
1. Попрацюйте за презентацією.
Четвер 24.02.2022р.
Діагностувальна робота №6. Диктант.
1. Диктант пишемо на аркушах.
2. Напишіть диктант за відео.
Дистанційне навчання з 19.11.2021р.
Вівторок 23.11.2021р.
Апостроф. Написання апострофа в словах.
Дослідження мовних явищ. Вимова і написання слова п'ятниця.
1. Попрацюйте з презентацією
Понеділок 22.11.2021р.
Практичне засвоєння і вдосконалення нормативної вимови дзвінких приголосних у кінці слова і складу.
1.Попрацюйте з презентацією
П'ятниця 19.11.2021р.
І. Артикуляційні вправи.(усно)
1. Чистомовка.
Ла-ла-ла –
молоко пила.
Ло-ло-ло – ідемо
в село.
Лу-лу-лу –
йдемо по селу.
Ли-ли-ли –
липки попили.
Лі-лі-лі – рученьки малі.
2. Гра „Добери слова”.(письмово)
До початку слова учні повинні підібрати продовження.
Наприклад : ла(мпа),
ві(тер)…
Ла…, ло…, ле…, ли…, лі….
3. Звуковий аналіз слів: Ліна, лила. (письмово)
Фізкультхвилика «
Ми йдемо полювати на лева»
Не боїмося нікого! (заперечу вальні рухи руками).
Ой, а це що? Це болото! Чав! Чав! Чав! (хід, високо піднімаючи коліна).
Ой, а це що? Це море! Буль! Буль! Буль! (імітація плавання)
Ой, а це що? Це поле! ТУП! ТУП! ТУП! (гучне тупотіння)
Ой, а це що? Такий великий, такий пухнастий, такий м’якенький (показують , який)
Ой, так це ж лев! (показують, як злякалися, далі рухи повторюються)
Побігли додому! Через, поля! ТУП! ТУП! ТУП!
Через моря! Буль! Буль! Буль!
Через болото! Чав! Чав! Чав!
4. Робота над реченнями.(письмово)
Читання речень
(доповнення незавершених).
Прийшла весна.
З’явилися перші…( квіти).
Навколо зеленіє молоденька … ( травичка).
Гарно співають у садах …( пташки).
5.Складання розповіді про місто (письмово)
План
1.
Назва міста.
2.
Де знаходиться.
3.
Яке місто?
4. Чи любиш ти своє місто?За що?
Дякую за роботу!
Читаю українську народну казку.
"Рукавичка"(українська народна казка).
І. Ознайомлення учнів із темою і метою уроку.
— Нині в нас урок про українську народну казку. Чи знаєте ви, хто створює народні казки? Чи хтось знає автора народної казки? Ніхто не знає. Народну казку створює сам народ. Створює і розповідає казку своїм дітям. Часто перед сном. А діти виростають і цю саму казку розповідають своїм дітям, а ті також виростають і розказують її своїм дітям.
— Сьогодні ми будемо читати з вам українську народну казку «Рукавичка». Ось послухайте її.
ІІ. Ознайомлення з народною казкою «Рукавичка» (с. 86-87).
— Поміркуйте і скажіть, чому ми можемо назвати її казкою. Учні розповідають, що тут тварини між собою розмовляють. А це може бути тільки в казках.
ІІІ. Самостійне читання учнями казки.
— Назвіть дійових осіб у цій казці. Скільки їх усього?
ІV. Підготовка до розповіді казки учнями.
— Пригадайте, хто першим знайшов загублену дідом рукавичку? А тепер послідовно називайте інших тварин, які просилися в рукавичку. Про що запитувала кожна тварина, коли підходила до рукавички? Промовте це запитання за жабку, промовте це за зайчика, промовте за лисичку. Молодці.
4. Робота з дитячою книжкою
1) Словникова робота
— Скажіть, будь ласка, чи знаєте ви, що означає слово фіранка? Це слово може
вживатися в значенні занавіски, тюлю.
Отже, фіранка — це занавіска, тюль.
— Чи є у нас у класі фіранки? Скільки
їх? А у вас удома?
2) Коротка підготовка учнів до сприймання змісту
вірша.
— Сьогодні ви слухатимете вірш, який написала дитяча поетеса Тамара Коломієць. Послухайте і скажіть, про кого в ньому йдеться.
3) Читання вірша вголос
Цей вірш має назву «Наймиліше слово». Автор вірша Тамара Коломієць.
— Хто будував лісову школу?
— Хто сплів фіранку?
— Яке наймиліше слово у кицьки?
— А у зайчати, ведмежати, білченяти?
— Чи погоджуєтесь ви з думкою білченяти?
— Чому мама — наймиліше слово?
Закріплення вмінь писати вивчені букви.
Звук [ф], позначення його буквою "еф". Опрацювання вірша Л.Кондрашенко "Жираф".
І. Підготовка до ознайомлення учнів із новою буквою.
1. Артикуляційно-слухові спостереження.
— Послухайте невеликий вірш і скажіть, який звук найчастіше в ньому повторюється (підручник с. 60).
http://yakistosviti.com.ua/userfiles/image/qr-bukvar/12.wav
2. Спостереження за артикуляційними особливостями звука [ф].
— Подивіться уважно і прислухайтесь, як я вимовляю звук [ф]. (Слід мати на увазі, що під час вимовляння нижня губа притискується до верхніх зубів, цю перешкоду розриває струмінь повітря, утворюючи шум, без будь-якого голосу.)
3. Звуковий аналіз слова фонтан за малюнком на слух з орієнтацією на звуко-складову схему. (підручник ст.60)
ІІ. Ознайомлення із буквою Ф, ф.
1. Звук [ф] позначається буквою «еф». (Показуємо букву). Велика й мала букви мають однакову графічну будову.
— З яких елементів складається буква «еф»? (Із двох півовалів і прямої палички між ними).
2. Розглядання букви Ф, виготовленої з різних матеріалів, побаченої художником у формі складених ножиць і ключа.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
ІІІ. Закріплення звукового значення букви Ф, ф.
1. Читання обернених складів із буквами на позначення всіх голосних звуків та прямих складів злиття типу ПГ на табличці, «запропонованою» жирафою.
2. Читання стовпчиків слів із буквою Ф (підручник с. 60).
Пояснення або уточнення значення окремих слів (фен, фінал, фініш, фінік, фікус).
3. Вибіркове читання слів за орієнтиром, поданим учителем:
— слова зі сполученням букв Ф та О;
— слова зі сполученням букв Ф та А тощо.
IV. Опрацювання жартівливого вірша Людмили Кондратенко, пода ного на контурі зображення жирафи (підручник с. 61).
Понеділок 29.03.2021
Закріплення звукових значень вивчених букв.
Загадки на згадку
1. Прочитайте вірш Марії Познанської
«Що сказав мені лелека».
Довгу зиму жив лелека
У далекій стороні.
А тепер вернувсь здалека
І таке сказав мені:
«У краю тім — вічне літо
І нема снігів, зими,
Та свою країну, діти,
Найщиріше любим ми.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
2. Опрацювання тексту "Удома краще" за Т.Волгіною (підручник ст.59)
— Перша загадка української поетеси Тамари Коломієць має назву «Кмітливим для початку».
• Кмітливим для початку
Загадую загадку:
Про корабля, що плава
По вкритій чистій лаві,
По білій полотнині,
По праній сорочині
І прямо, і навкіс.
Рівняє складки носом.
А хто ж його матроси?
Про них говорять скрізь:
Трудівники відомі —
І кожна річ у домі
До себе кличе їх.
Це — десять майструвальників,
Старальців-помагальців
На двох руках твоїх.
Ти ж, правда, знаєш всіх?
— А ось — загадка від Грицька Бойка.
Попелясто-зозулястий,
Забіяка він горластий.
З червоною бородою…
Йде поважною ходою.
Носить гордо співунець
На голівці гребінець.
— Загадка Василя Шаройка має назву «Дивний м’яч».
• Дідусь Матвій
Маленькій Зіні
Купив м’яча у магазині.
Той м’яч —
Великий та рябий…
Таким не грають футболісти.
Дивися, Зіно,
Не розбий.
В обід його
Ми будем їсти.
Хай здогадається читач,
Як називається той м’яч.
П'ятниця 22.01.2021
Рукописна велика буква Г. Вживання великої літери в іменах.
1. Перегляньте відео.
- Назвіть слова зі звуком [ґ], які ви почули: аґрус, ґанок, ґедзь, ґуля, ґрунт та ін.
4.Опрацювання скоромовок зі словами, у яких є звук [ґ]. Учні обирають собі одну зі скоромовок, щоб вивчити напам’ять (підручник ст. 9).
5.Виразне читання віршів (підручник ст. 9).
Четвер 21.01.2021
Рукописна мала буква г. Списування речення.
2. Читання слів у колонках (підручник ст.6.)
- слова, які відповідають на питання що?;
- слова, які відповідають на питання що робити?;
- жіночі імена;
- чоловічі імена;
- назва найвищої гори в Українських Карпатах.
- Конкурс — змагання, яке дає змогу виявити найгідніших із його учасників або найкраще з того, що надіслане на огляд.
- Приз - нагорода переможцеві в якому-небудь змаганні.
- хто зліпив смугастого тигра;
- хто зліпив білого голуба;
- хто зліпив барвистого папугу;
- хто став переможцем у конкурсі.
Вівторок 19.01.2021
Закріплення вмінь писати вивчені букви.
1. Навести всі літери, які були вивчені. (зошит Частина 2.)
2. Виконати пальчикову гімнастику.
6. Читання слів з буквою г. (підручник ст. 4-5.)
Понеділок 18.01.2021
Знову в класі ми всі разом!
1. Розглядання ілюстрації (підручник ст. 3)
- Про що розповідають діти одне одному, зустрівшись після канікул?
- Чи видно, що вони скучили за класом, за школою?












































































































Комментариев нет:
Отправить комментарий